pátek 5. července 2013

Jantarová krabička 1.kapitola

Jsi připravená?"Ptá se mě mamka.
Na co?zeptala jsem se.
No přece na taneční vystoupení,které se koná v 15.30.odpověděla.
Jo na tohle,jako celkem jo ikdyž mám trému.tiše jsem řekla.
Akorát když se na mě mamka podívala,napadlo mě že bych si měla jít napsát něco do poznámek a to že mámě nemám nikdy nic říkat o trémě.Jelikož pro mamku tréme neexistuje a horší je že zase začne stěma svejma kecama.
Hele zlatíčko vím že nesnášíš když o tom mluvíme ale tréma je nic,tréma je jen představivost v tvé hlavě.Nesoustřeď se na trému ale na taneční hudbu,tím to neskazíž,když se budeš soustředit na trému tak z většina případu to dopadne no to myslím že už víš.řekla máma.
Nudně a zklamaně jsem se podívala na mamku a řekla:Mami,jako kdyby sis nepamatovala že si mi už o tý trémě toho povídala tolik že je mi z toho zle.!
Otevřela jsem ledničku vyndala jsem z ní mléko potom jsem jej nalila do misky a dala jsem do mikrovinky.Pár sekund jsem počkala aby se mi mléko trochu zahřálo aby mě z toho studeného mléka nebolely zuby a hlavně aby mi nevinadala máma.
Když už mléko v misce se ohřelo tak jsem do misky dala mysly.A konečně jsem začala snídat,samozdřejmě že ne bez lžičky ;)
Po snídani jsem dala misku do myčky a odešla do mého nejoblíbenějšího místa tím že můj milovaný pokoj s velkou knihovnou,jelikož ráda čtu.Do knihovny ani moc nechodím jelikož my s mamkou jsme knižní maniačky a máme radši mít ty knížky doma ale samozdřejmě když potřebuju nějakou knížku do školy tak si půjčím,přece kvůli škole si nebudu kupovat knížky které jsem my stejně zbytečné!No už jsem v pokoji a co by tam asi jinýho dělala?Ach uhádly jste správně,četla.V mé knihovničce mám spoustu knižek které jsem ještě nečetla.Prohlížel jsem si moji knihovnu a zahledla jsem dvě knížky které ležely hluboko v poličce.Vzala jsem je do ruky jedna knížka se jmenovala:Temná akademie Vyvolení,kterou jsem už před dvěma lety četla a druhá knížka se jmenovala Zoo Tycon no tu jsem četla když mi bylo tak 9,10 let mno.Tak jsem knížky vratila zpátky a začla jsem číst tedy pokračovat v mé rozečtené knize Trvalý odkaz.Sedla jsem si na gauč a začla jsem číst.


Příběh píšu já takže kdokoli kdo bude ho kopírovat tak ho nahlašuju,děkuju za pochopení,SC.

Žádné komentáře:

Okomentovat